ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

sâmbătă, octombrie 31, 2009

Podoaba


Acest colier,panadantiv (ziceti-i cum vreti) mi-a dat mari batai de cap! Am crosetat o forma,de fapt am plecat de la o forma si m-am impotmolit repede,caci,lucrind cu fir de bumbac foarte subtire si doar pe fata se rasucea devenind o spirala.M-am descurajat mult,neimaginindu-mi(inca) cum voi obtine ce vreau.L-am lasat vreo 2-3 zile caci eram necajita .Cooperativa "munca in zadar"!!!
Apoi am revenind incepind sa umplu cu ce mi-a venit in minte si mai ales calauzindu-ma de ochi...Ca intr-o poveste,croseta si acul s-au transformat intr-o pensula,si ,ca un pictor ,am inceput sa arunc culoare pe pinza!Poate o saa rideti de o asemenea metafora,dar este exact ceea ce am simtit. Am reusit astfel sa-i schimb consistenta,facindu-l sa stea drept si sa poata fi agatat la git.
Nu stiu daca rezultatul este pe placul multora,dar poate ca pentru cele mai indraznete,mai excentrice a iesit ceva frumos.
Morala-daca ceva nu iese bine din prima,puneti-va mintea la contributie,lasati fantezia libera si va iesi ceva frumos(sau macar dragut).Nu va descurajati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu