ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

luni, octombrie 26, 2009

Palarie





Iata un alt accesoriu chic usor de facut! Este de fapt o banala palarie infrumusetata de broderia pe care am cusut-o!
Am facut un cerc de vreo 19 cm(depinde de capatina si de grosimea firului).O data terminat cercul am pus picioruse perpendicular de jur imprejurul cercului astfel incit sa-mi rezulte un unghi de 90 grade(vezi imagine2) Am continuat sa lucrez cu picioruse joase vreo 8-9 cm asa incit a iesit ceva ca un cilindru. Dupa aceea am continuat sa lucrez crescind 1/2 din picioruse,adica am lucrat un piciorus normal altul crecut(doi intr-unul).Nu trebuie sa cresteti mult daca vreti sa obtineti o palarie de forma clasica. Borurile le puteti face dupa preferinta mai mari sau mai mici.Secretul este urmatorul: dupa ce lucrati circular vreo 2-3 cm schimbati si lucrati la fel(cam 1 cm), dar pe dosul lucrului.In felul acesta borurile nu se incretesc si nu se intorc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu