ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

miercuri, octombrie 28, 2009

Fular original





La palarie merge asortat un fular la fel de original.De fapt l-as numi "gitar" caci invaluie gitul.E un termen care nici nu stiu daca exista ,dar mi se pare cel mai potrivit!
De data aceasta l-am tricotat in "bob de orez"(un ochi pe fata unul pe dos,iarla rindul urmator un ochi pe dos unul pe fata,etc,deci invers)
Am ales sa tricotez si nu sa-l crosetez ca sa fie mai moale astfel incit sa invaluie gitul si nu sa fie ceva batos. Am pus cam pe 110 ochiuri,tinind cont ca in fata sa se petreaca un pic,astfel incit sa se poata inchide cu nasture.I-am dat o forma ciudata crescind si scazind astfel incit sa rezulte o amprenta pe care ulterior voi broda un arabesc.Asta pentru ca am vrut sa fie in set cu palaria.Daca insa vi se pare prea excentric nu va osteniti sa faceti aceasta forma ciudata,ci pur si simplu faceti un lung dreptunghi,si astfel v-ati usurat munca.
Iata niste imagini care va ajuta sa intelegeti ce am zis:
Vreau sa precizez ca nu a iesit chiar curba pe care as fi vrut-o dar am corectat-o oarecum, caci pe marginea gitarului am facut un feston cu croseta (cu picioruse joase) si astfel am mai indulcit pe ici pe colo din liniile frinte sau gresite.
Dupa aceea,am trasat insailind cu acul o forma de arabesc,ca sa-mi fie mai usor sa brodez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu