ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

joi, septembrie 10, 2009

Queen Mary



M-am gindit sa dau un nume fiecarui accesoriu pe care-l creez.Ideea nu-mi apartine,dar mi se pare simpatica,drept pentru care ,aceasta noua podoaba am chemat-o" queen Mary".Este ceva care se purta mult pe vremea ei,acum un secol si care cred ca i-ar placea daca ar mai fi in viata,desi purta accesorii infinit mai pretioase! Oricum pentru mine e foarte pretios,deoarece m-a costat ceva bataie de cap,unde mai pui ca e "VINTAGE"!!!!Ha!
Pentru cele curioase sa afle cum e facut ,recomand sa caute pe blog.Este unul mai simplu si la indemina tuturor care are explicatiile necesare.Va voi mai spune ca nu am schema,deoarece am creat modelul direct(din fuga calului).Regulile ar fi urmatoarele:Incercati sa trasati conturul general,dupa care,purtati sinuos snurul de laseta inlauntrul lui(al conturului),iar acolo unde se atinge (tangent) conturul trasat cu creionul, nu trebuie sa aveti spatii goale,si,la fel de important ,golurile dintre sinuozitati trebuie sa fie uniforme pe cit posibil.Apoi cu rabdare brodati si ,daca vreti adaugati margelute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu