ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

joi, septembrie 03, 2009

bereta originala



Daca nu stiti cum se croseteaza o bereta, veti cauta o schema ajutatoare,dar schemele sunt foarte relative,deoarece trebuie sa respecti exact firul cu care se lucreaza,nr.crosetei,marimea beretei.
Eu va voi da niste principii generale ,care sa va ajute sa intelegeti mai bine cum se face o bereta.
Trebuie sa ajungeti la un cerc perfect crescind uniform(la distante egale),dupa care,ca sa dati profunzime beretei trebuie sa lucrati citeva rinduri fara sa cresteti,dupa care incepeti sa scadeti asa cum ati crescut,iar in ultimele 2-3 rinduri scadeti mai mult ca sa "stringeti" bereta dupa dimensiunea capului.
Bereta mea este destinata unui cap de adolescenta,si are diametrul de 24 cm innainte sa incep sa scad.Am lucrat cu picioruse inalte.Primul rind nu am crescut,am avut 185 picioruse(bumbac de grosime medie).Am crescut apoi cite 12 picioruse la fiecare rind pentru 3 rinduri consecutive.Am lucrat 4 rinduri asa cum se vede,iar apoi am inceput sa scad cum am crescut.Ultimele 3 rinduri am scazut la fiecare 8 picioruse,si am inchis cu un rind de picioruse joase.Innainte de bentita am ramas cu cca135 picioruse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu