ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

marți, mai 12, 2009

minitutorial manusi crosetate




Va propun sa invatati sa faceti manusi crosetate.
Le-am facut fara degete,sau mai exact,manusi
"trei sferturi".Nu stiu cum suna,dar cam asa sunt!
Si pentru ca nu am avut vreun model dupa care sa
ma inspir,le-am facut din ochi, probindu-le mereu,
si, foarte important, le-am lucrat in simultan,caci
altfel nu ar fi iesit egale.
Am facut lantisor masurind circumferinta bratului
mai sus de puls,ca sa fie ceva mai lungi.
Apoi am facut bucle(sa le zic asa) de cite 5 zale
de lantisor.
Uite imginile, pas cu pas:
Am crescut numarul de bucle ascuns, pe masura ce
avansam, astfel incit sa se potriveasca cu marimea
miini.Snurul de laseta si fantezia de pe fata miinii
pot lipsi, pentru cine nu se pricepe.Eu am vrut
doar sa mai adaug un element de originalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu