ACCESORII ORIGINALE CREATE DE AGATHA

Fotografia mea
Romania
Dedic acest blog tuturor femeilor cu har si pasiune,care vor sa fie originale!

sâmbătă, mai 09, 2009

Bratara estiva crosetata




Iata si o bratara crosetata care se asorteaza cu colierul.
Am facut 3 bobite crosetate de culori diferite, pe care
le-am cusut cu atentie sa nu se vada cusatura, de tubu-
letul crosetat, ( are cca 23 cm lungime .)
Am scazut numarul de picioruse inspre unul din capete,
astfel incit sa pot face ulterior o bucla,cusuta de tub.
Am avut grija ca diametrul buclei sa permita intrarea
fortata a bobitelor.Daca e prea mare, se poate desface
bratara.
De asemenea un lucru important este sa bagati vata afinata,nu trebuie indesata prea
mult, caci se vad neregularitati,si tot asa,putin cite putin,pe masura ce avansati cu lucrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu